24 Kasım 2011 Perşembe

Öğretmen Olmanın Keyfi..



Sunum hazırlamayı yeni öğrenen 2.sınıf öğrencim. Önce başlık yazdı, sonra resimler ekledi sayfalara, bir de şiir bulup yapıştırdı. Ardından temasını seçti sunumunun ve sıra geldi geçişteki animasyonlara. Her birine ayrı ayrı tıkladı ve her birinde ayrı bir heyecan, şaşkınlık yaşadı sanki. Öğretmenim bakın ne güzel geliyor slaytlar diye hayretler içerisindeydi. Onun yüzündeki o mutlu şaşkınlığı gördüğümde öğretmen olmanın keyfini yaşadım..

Her gün eve bu ve buna benzer hikayelerle dönüyorum. Her derse girerken ayrı bir heyecan yaşıyorum, acaba şimdi ne yapacaklar diye büyük bir merakla gözlemliyorum onları. Ve her gün bu keyfi  yaşıyorum.  Umarım aldığım bu keyif hiç bitmez..

Bütün öğretmenlerim, öğretmenler günümüz kutlu olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder